2008年07月10日

radioheadについて

レヂオヘッドはクリープ以外の曲はくそだと思う。しかしクリープは最高だ。特に歌詞も良い。great!!

" Creep "

When you were here before,
couldn't look you in the eye.
You're just like an angel,
your skin makes me cry.
You float like a feather,
in a beautiful world
I wish I was special,
you're so fucking special.

But I'm a creep, I'm a weirdo.
What the hell am I doing here?
I don't belong here.

I don't care if it hurts,
I want to have control.
I want a perfect body,
I want a perfect soul.
I want you to notice,
when I'm not around.
You're so fucking special,
I wish I was special.

But I'm a creep, I'm a weirdo.
What the hell am I doing here?.
I don't belong here

She's running out the door,
she's running,
she run, run, run, run, run.

Whatever makes you happy,
whatever you want.
You're so fucking special,
I wish I was special,

but I'm a creep, I'm a weirdo.
What the hell am I doing here?
I don't belong here,
I don't belong here. 変態

以前に君がここにいたときは、
目さえ合わせられなかった
だって君はただ天使みたいだから
君の肌に触れると涙がこぼれそうだよ
君は美しい世界で
羽のように浮かんでいるんだ
ああ、僕も君のようになれたらなあ
君は、とってもとくべつなんだよ

それなのに、僕は汚いし、最低なんだ
僕はいったいここで何をしているんだろう?
ここは僕のいるべき場所ではないのに

痛いかどうかなんて僕は気にしないよ
僕は自分をうまくコントロールしたい
僕は完全な身体が欲しい
僕は完全なる魂が欲しい
僕が君のそばにいないときでも、
君は本当にとくべつなんだって
気が付いてくれるといいのに
僕もとくべつな存在だったらいいのに

でもね、僕は陰気で、おかしな奴なんだ
僕は一体ここで何をしているんだろう?
こんなところにいるべきじゃないのに

ああ、彼女がドアから出てゆく
彼女が走ってゆく
走って走って走って走って走って

ねえ、君が喜ぶことなら何でもするよ
君が望むのなら何だって手に入れるよ
君は本当にとくべつなんだから
僕もとくべつだったらいいのに

でも、僕はいやらしくて、変態なんだよ
僕はこんなところで一体何をしているんだろう?
ここには僕の居場所なんかないのに
ここには僕の居場所なんてないのに

posted by やましたくん at 22:28| 東京 ☀| Comment(0) | TrackBack(0) | 日記 | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
この記事へのコメント
コメントを書く
お名前:

メールアドレス:

ホームページアドレス:

コメント:

認証コード: [必須入力]


※画像の中の文字を半角で入力してください。

この記事へのトラックバック
×

この広告は1年以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。